הוספת תגיות חכמות לאנשי קשר
מערכת Frontask CRM מציעה לכם לתייג את אני הקשר לפי שלבים ותהליכים בהם הם מעורבים.
השימוש בתגיות מאפשר לכם להגדיר מידע על הלקוח (כמו סימניה) שיתעדכן בצורה אוטומטית על פי מעבר השלבים שלכם בתהליך מולו.
למשל ניתן להגדיר תגית כך שמיד עם הכניסה לכרטיס איש הקשר נראה את כלל התגיות הרלוונטיות להם בהתאם לתהליכים המתנהלים.
אם מתנהלים מול איש הקשר מספר תהליכים ובהם תגיות שונות יוצגו כלל התגיות מולו בכרטיס איש הקשר, אך אם יש אותה תגית לשלבים שונים היא תוצג פעם אחת בלבד.
כך למשל, בעבור פנייה נכנסת דרך האתר נוכל להגדיר אוטומטית את הלקוח כ“ליד נכנס” או בעבור מי שאנו רוצים לפנות אליו באופן יזום כיון שלדעתנו המוצר רלוונטי לגביו נוכל לסמן “לקוח פוטנציאלי” ומי שכבר נמצא בטיפול נוכל להעבירו לתגית “ליד בטיפול” וכן הלאה.
איך מזינים תגיות חכמות בכרטיס עובד
כדי להתחיל ולהשתמש בתגיות החכמות עליכם ראשית לעדכן את רשימת התגיות חכמות ברשימת הערכים – למעבר למדריך עדכון ערכים >>
היכנסו לתפריט רשימות ערכים ובחרו ברשימה “תגיות חכמות” והגדירו את התגיות שאותן תרצו לקשר עם הלשים השונים.
התגיות שתגדירו ברשימה זו הן אלו שבהן תוכלו להשתמש בעת בנית השלבים והתהליך הארגוני וכמובן אחרי כן לצפות ברשימה בעת כניסה לכרטיס הלקוח.
הגדרת תגיות חכמות בתהליכי עבודה
אם כבר הגדרתם את רשימת הערכים תוכלו להיכנס ל”ניהול מערכת > תהליכים ארגוניים > בצד ימין בחרו את התהליך שאליו תרצו להוסיף תגית חכמה ובצד שמאל יופיע לכם השלב בתהליך אליו נוסיף את התגית, כמובן תוכלו גם לפתוח שלב חדש לתהליך.
באופן הזה תוכלו למשל לשייך ללקוחות שלכם הנמצאים בכל אחד משלבי התהליך כל אחת מהתגיות שיצרתם למשל: “לקוח בשירות” את התגית “לקוח פעיל”, או לקוח אשר נמצא בתהליך גביה באחד השלבים כ”לקוח במעקב גביה” וכן הלאה. תוכלו למשל לשלב בתהליך מכירה את התגיות “ליד נכנס” ” לקוח פוטנציאלי” “לקוח בטיפול” או כל תגית אחרת, שהגדרתם ברשימת הערכים קודם, בהתאם לשלב הרלוונטי, ככל שתחפצו.
עם המעבר בין שלב אחד אשר מוצמדת לו תגית חכמה מסוימת ומעבר לשלב אשר מוצמדת לו תגית אחרת – התגית תתחלף ותתעדכן באופן אוטומטי.
נראות התגיות החכמות במערכת
בעבור כל לקוח קיים אשר נמצא באחד השלבים אליהם הצמדתם תגית חכמה תוכלו לראות את התגית או התגיות הרלוונטיות בכניסה לכרטיס איש הקשר שלו.
בנוסף, תוכלו לראות את האפשרות לבחור ולהוסיף את השדה “תגיות חכמות” גם בעבור הדוחות אותם ניתן לבנות באמצעות מחולל הדוחות, או דוח פרטי הלקוחות הכללי בעזרת אייקון בחירת השדות. המערכת תציג את כל התגיות החכמות המוצמדות לכרטיס איש הקשר בדוח ותאפשר לכם לחפש ולסנן לפי תגית מסוימת.
גם בתצוגת דף הבית ניתן להגדיר ולראות את הלשונית “תגיות חכמות”. אם הגדרתם תצוגה של לשונית התגיות בדף הבית יוצג בפניכם גרף שיציג את כמות אנשי הקשר אשר נמצאים בכל תגית שהוגדרה.
השימוש בתגיות חכמות יכול לעזור לכם לזהות מיד בכניסה לכרטיס את הפעילות הרלוונטית המתנהלת מולו לפי הגדרתה בתהליך העבודה הפעיל מולו.