מערכת Frontask CRM מעניקה לכם את האפשרות לקחת את ניהול קשרי הלקוחות שלכם צעד אחד קדימה – ובגדול. כי ניהול קשרי לקוחות סטנדרטי יכול לקחת אתכם ואת העסק עד לנקודה מסוימת בלבד.
מערכת Frontask CRM מעניקה לכם את האפשרות לקחת את ניהול קשרי הלקוחות שלכם צעד אחד קדימה – ובגדול. כי ניהול קשרי לקוחות סטנדרטי יכול לקחת אתכם ואת העסק עד לנקודה מסוימת בלבד, אבל בשילוב קמפיינים ממוקדים וניהול מועדכון לקוחות המוטמעים כחלק בלתי נפרד מהמערכת תוכלו לקחת את מערך ניהול קשרי הלקוחות ובאמצעותו את העסק צעד אחד נוסף קדימה ובגדול.
מערך ניהול הלקוחות שלך מכיל מידע רב ויקר ערך עבורך. כבעלי עסק הנכם מטיבים לדעת שהשימוש במידע מסוג זה יכול להניב תוצאות רק אם תעשו בו שימוש ותדעו לשלוף אותו בכל רגע נתון וכאן בדיוק נכנסת מערכת Frontask CRM לעזרתכם.
מה ניתן לעשות באמצעות Frontask CRM?
באמצעות מערכת CRM תוכלו להפיק דוחות על סך אנשי הקשר שלכם במערכת, תוכלו לראות ולמיין את אנשי הקשר לפי הסיווגים השונים של הלקוחות שלכם, ולפעול בעזרת הדוחות והמיונים הללו במערכת ככלי שיווקי לכל דבר. (קראו עוד על מה זה מערכת CRM)
תוכלו באמצעות המערכת לנהל קמפיינים לרשימת תפוצה מאושר שלכם לפי המוצר / תחום השירותים שקבוצת לקוחות שלכם מעונינת בו; תוכלו לשלוח דיווק ממוקד לאנשים הנמצאים בעיר מסוימת או באזור מגורים מסוים.
כחלק ממארג הנתונים שלכם לגבי לקוחות תוכלו לפנות רק ללקוחות שהגיעו אליכם באופן מסוים, וכך לחזור ולהציע להם שירות או מוצר הרלוונטי באמצעות מסרון SMS אל המכשיר הסלולארי שלהם, ואפילו להזמינם ליום עיון או ליום הדגמה ממוקדת, כל זאת כחלק מניהול קשרי לקוחות שוטף או ממוקד להגדלת רווחים .
מה עוד חשוב לדעת על המערכת?
באמצעות המערכת תוכלו לנהל קבוצות של לקוחות – ולהקים מועדון לקוחות הרלוונטי לכם, ולפעול אל מול קבוצת הלקוחות הממוקדמת הזו – בין אם בזימונים לפגישה כמועדון לקוחות, קמפיין המציע מוצרים מיוחדים למועדון לתעד את ההתקשרות מולם ועוד ועוד.
ניהול לקוחות זה עסק רציני ובאמצעות Frontask CRM מעכשיו גם פשוט- העזרו בכל התכונות המתקדמות של המערכת ונהלו מועדוני לקוחות ממוקדים ומפולחים היטב!