מערכת ניהול קשרי הלקוחות Frontask CRM באה לעזרתכם בקיצור זמני הפעילות והתגובה בעסק שלכם ובחיזוק הקשר בינכם ללקוח.
מערכת ניהול קשרי הלקוחות Frontask CRM באה לעזרתכם בקיצור זמני הפעילות והתגובה בעסק שלכם ובחיזוק הקשר בינכם ללקוח.
בעזרת מערכת Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות תוכלו לייצר מענה אוטמטי ללקוחות הפונים אליכם באמצעות אתר האינטרנט של החברה, ובלחיצת כפתור אחת מצידו של הלקוח מערכת ה-CRM שלכם תתחיל לעבוד בשבילכם – פתיחת כרטיס הלקוח, ומשימה לטיפול עובד, מייל אוטמטי עם תודה ישלח מיידית ללקוח, ומייל ישלח מיידית גם לעובד האחראי לטיפול במשימה.
כל זאת באופן אוטמטי ובלחיצת כפתור אחת! בצורה זו תוכלו לתת תחושה מיידית לכל לקוח שהוא בטיפול, ובעזרת תזכורת אוטמטית לעובד לדאוג לזרז את הטיפול בפניית הלקוח ובניהול לקוחות חכם ויעיל.
תוכלו לייצר אין ספור דפי נחיתה ולקבל את הפניות ישירות למערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם Frontask CRM.
בעזרת תוכנת Frontask CRM עבור ניהול קשרי לקוחות, תוכלו לנהל את כל הפעילות של עובדיכם ואת הקשר עם הלקוחות ממוקד אחד – השם את הלקוח במרכז – ניהול כרטיס הלקוח.
במערכת Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות כרטיס הלקוח הוא מוקד הפעילות.
המערכת תבוא לעזרתכם בכל שלב של טיפול בפניית הלקוח. ניתן לבצע את כל הפעילות בצורה מרוכזת – בין אם תיאום פגישה ותיעוד השיחה הטלפונית, ובאותה לחיצת כפתור שליחת זימון במייל או מסרון, ואפילו קביעת תזכורת אוטמטית שתשלח ללקוח יום לפני הפגישה המיועדת על ידי תוכנת ה-CRM. קיצור זמני עבודה בשבילך כבר אמרנו?!
תוכנת Frontask CRM עוזרת לך לנהל את כל קשרי הלקוחות. כל פרטי המידע הרלוונטים משותפים בין העובדים, וחסל סדר שיחות טלפון של אנשי המכירות לבירור כתובת או טלפון של לקוח איתו הם אמורים להפגש- פשוט הכנסו מהטלפון החכם אל מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם Frontask CRM, מכל מקום ותוכלו לאתר ובקלות את כל המידע הרלוונטי, וכך בין אם עובד אחר צריך להמשיך מנקודה מסוימת את הטיפול, או בירור פנימי שעלינו לעשות כל המידע נגיש לנו ובקלות – בין אם מדובר במסמכי התקשרות מול הלקוח, או דואר אלקטרוני ששלחנו ללקוח וכל פריט מידע נוסף נשמר לנו בתוכנה כדי לייעל את מערך קשרי הלקוחות, המכירות והשיווק שלנו.
באמצעות Frontask CRM לניהול קשרי לקוחות, ניתן בקלות לטעון את מאגר הלקוחות שלכם, בין אם מדובר בלקוחות קיימים או פוטנציאלים, אל המערכת ולהתחיל לעבוד במערכת מול מאגר הלקוחות הקיים שלכם – תזכורות למי צריך להתקשר, לשלוח מייל, להכין הצעת מחיר או חשבונית , לקבוע פגישה ולתזכר את הלקוח באופן אוטמטי והכל בקלות וכבר בייבוא הראשוני של מאגר הלקוחות שלכם!
כי ניהול קשרי לקוחות ב-Frontask CRM מתחיל מייד.
הכנסו למערכת Frontask CRM ובעזרת מספר הגדרות מהירות ובסיסיות תוכלו להתחיל לקדם את ניהול קשרי הלקוחות שלכם כפי שתמיד רציתם.