ניהול כל עסק ללא קשר לתחום העיסוק שלו כולל עשייה בהרבה מאד רבדים. כדי שתהיה הצלחה עסקית גדולה, קיימת חשיבות רבה לסנכרון בין העבודות של המחלקות השונות וליצירת שליטה ובקרה עבור הדרג הניהולי.
היתרונות של מערכת CRM
כאשר העסק מתחבר לאפשרות של מערכת CRM פשוטה הוא נהנה מהרבה מאד יתרונות כמו לדוגמה:
- תזמון משלוח של הודעות וניוזלטרים לקהל הלקוחות על פי פילוח שנקבע לכל פרסום.
- אפשרות יצירת לידים דרך קמפיינים פרסומיים.
- טיפול אוטומטי בלידים האלו כדי ליצור המשכיות שתוביל למכירה בפועל ללקוחות הקצה.
- ניהול קשרי הלקוחות, הן אם מדובר בלקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים או מוסדיים.
- התנהלות ממוקדת מול כל אחד מספקי השירות של העסק.
- ניהול פרויקטים בתחומים שונים כך שכל אחד מחברי הצוות מקבל את המשימות שלו ומדווח על ההתקדמות שלו, עם סיום כל משימה ועל סך המשימות שנותרו לו. בדרך זו מנהל הצוות יודע כיצד לתמרן עם חלוקת המשימות הבאות.
- ניהול יומני הפגישות עם גורמי חוץ וישיבות פנימיות בתוך החברה, פיזית או בזום.
- ניהול כספי של העסק, תזרים מזומנים, תכנון פיננסי.
- אופציות נוספות אשר נבנות באופן ספציפי על פי צרכי הלקוח.
ניהול מכירות באמצעות מערכת CRM פשוטה
אחת המטרות העיקריות של כל עסק היא להגדיל את היקף ההכנסות שלו ובניהול נכון באמצעות הכספים האלו תגדל גם הרווחיות שלו. לכן מחלקת המכירות עושה כל שניתן כדי לבצע כמות גדולה ככל האפשר של מכירות. באמצעות מערכת crm פשוטה הדרך היא קלה יותר. בהתאם לתכנות של המערכת, נשלחות הודעות ללקוחות שקיימת סבירות גבוהה שהמוצר יעניין אותם וזאת על פי מחקר שבוצע קודם לכן.
כאשר שולחים ניוזלטרים והודעות רק לבני הגיל השלישי לדוגמה או רק לבני נוער, יש סיכוי שרבים מהם יבינו את היתרונות של המוצר הספציפי וגם יזמינו אותו. כדי לנצל את המומנטום, קיימת חשיבות רבה לפעול למימוש מירב הלידים מהר ככל האפשר. לכן נציגי המכירות חוזרים לכל הלקוחות הפוטנציאליים שהשאירו לידים וכך האפקטיביות היא עצומה.
ניתוח של הנתונים באמצעות מערכת CRM
באמצעות מערך הבקרה המתקדם של מערכת crm פשוטה, אפשר לדעת בזמן אמת את האפקטיביות של כל קמפיין פרסומי ובהתאם לכך ליצור את השינויים הנדרשים כדי שההצלחה תהיה מסחררת.
אם זה בדיוק מה שאתם צריכים בעסק שלכם, דברו אתנו ונתאם שילוב של מערכת crm פשוטה לשביעות רצונכם המלאה.
בנוסף, מוזמנים להתרשם עוד ממגוון שירותינו: