הוספת עובד חדש למערכת Frontask - Frontask CRM

השאירו פרטים

    הוספת עובד חדש למערכת Frontask

    הוספת עובד חדש למערכת Frontask

    במדריך זה נלמד:

    • מהי הגדרת עובד במערכת FronTask
    • איך מוסיפים עובד חדש למערכת

     

    מהי הגדרת עובד במערכת FronTask

    במערכת FronTask, עובד מוקם כאיש קשר לכל דבר, וההבדל בינו לבין לקוחות או ספקים, הוא הפרופיל הראשי אשר מוצמד אליו, אנו יכולים להגדיר עובדים ככאלו שאנו נאפשר להם להיכנס אל המערכת באמצעות שם וסיסמא ולבצע פעולות שונות לפי הגדרת תפקידם.

    הוספת איש קשר ל- FronTask CRM כעובד פעיל, מאפשרת לו לקבל משימות ולעקוב אחריהן, לנהל לעצמו יומן פגישות, וליהנות מכל יכולות המערכת המתקדמות. באמצעות הגדרת ההיררכיה הארגונית, יכול מנהל לבצע מעקב צמוד אחרי הפעילויות של כל העובדים תחתיו.

     

    איך מוסיפים עובד חדש למערכת

    כדי להוסיף עובד, בסרגל הכלים הראשי ניגש ל, אנשי קשר> הוספה > עובד

    הוספת עובד

     

    מיד יפתח חלון בו יש להזין את שדות הנתונים הבאים:

    שם פרטי, שם משפחה (שדות חובה), תיאור / תפקיד, מין, ת.ז, תאריך לידה, דוא”ל, אתר אינטרנט, טלפון בבית, פקס, טלפון בעבודה, טלפון נייד, כתובת, עיר, ארץ, מיקוד ושדה הערות, בנוסף, כשמגדירים עובד, מגדירים עבורו את השדות הבאים הייחודים להוספת עובד: שם משתמש/סיסמא – שהם פרטי הכניסה למערכת.

    שדה נוסף הוא שדה ההערות, שדה שאינו חובה. בשדה ההערות אתם יכולים להכניס כל הערה לגבי העובד, ומלבדך כמנהל המערכת אין איש יכול לראות את ההערה, או לגשת ולטעון בכלל את כרטיס העובד.

    בסיום התהליך עליכם לבחור בין שתי אפשרויות – שמירה ומעבר לכרטיס העובד, או שמירה והזנת איש קשר נוסף לפי הפירוט לעיל. אם תבחר באפשרות שמירה ומעבר לכרטיס העובד תגיע לחלון נוסף ובו הגדרות רבות לגבי איש הקשר הנוכחי – העובד (ראו סעיף – הגדרות מתקדמות בכרטיס עובד).

    הגדרות מתקדמות בכרטיס עובד

    **חשוב: כדי להפוך עובד למשתמש פעיל במערכת, יש לעבור אל הכרטיס, לסמן בתחתית המסך את הסימון המתאים – פעיל – ולבצע שמירה. אנו ממליצים לכם גם לסמן את תיבת הסימון “קבלת התראות במייל עבור משימה חדשה” בעזרתו כל משימה חדשה שתפתח לטיפול העובד על ידי עובד אחר הוא יקבל על כך ידוע גם באמצעות המייל.
    ניתן גם להפעיל או לבטל אפשרות זו בעבור עובדים מסוימים בלבד (למשל בעבור אנשי השטח נרצה זאת ובעבור אנשי המשרד נרצה לבטל).

    סימון משתמש פעיל

     

    סיכום

    במדריך זה למדנו כיצד להוסיף איש קשר מסוג עובד למערכת פרונטסק CRM.

    << נעים מאוד Frontask CRM  |  מדריך – 2 הגדרות מתקדמות בכרטיס עובד >>

    תראו מה אומרים עלינו

    אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, ועובדים בשיטה מובנית עם ביצוע סקרים וקבלת היזון חוזר, על מנת לקלוט מכם את כל האינפורמציה הנדרשת, ליישם אותה בגירסאות חדשות באופן שוטף, וכך ללמוד ולהשתפר כל העת.

    לקבלת מידע והצעת מחיר