הגדרות מתקדמות בכרטיס עובד
במדריך זה נלמד:
- פעולות בחלון “פרטים כלליים
- הגדרת מבנה ארגוני
לאחר שקראתם את המדריך הוספת עובד חדש למערכת Frontask CRM נעבור אל כרטיס העובד שם תוכלו לראות את כל ההגדרות המתקדמות עבור אותו עובד.
פאנל עליון – חוצצים בכרטיס עובד
כללי –
כאן תוכלו לראות את כל הפרטים שהזנתם כשהקמתם את העובד במערכת, תוכלו לשנות פריטים כגון: פרופילים (נלמד בהמשך), כתובת מייל, מספר טלפון, שם משתמש וסיסמה ועוד. בנוסף, תוכלו לשנות את סטטוס העובד מ “מעיל” ל “לא פעיל” בכל זמן ולשמור בלחיצה על כפתור הדיסקט (שמור).
מבנה ארגוני – קביעת מי הכפיפים של עובד זה , ומיהם מנהליו.
המשמעות של הגדרה זו היא מתן הרשאות לעובד, לייצר משימות עבור הכפיפים שלו, וכן לצפות ולעדכן את היומן ואת רשימת המשימות שלהם. אם תגדיר עצמך כמנהל של העובד החדש שהוספת, תוכל בכל עת לראות את כל פעילותו במערכת, להוסיף עבורו פגישות ועוד (אתה יכול לעשות זאת או על ידי הגדרתך כמנהל בכרטיס העובד, או הגדרתו כ-“כפיף” בכרטיס שלך). למעבר למדריך בנושא מבנה ארגוני לחצו >>
** חשוב לזכור: עובד אשר מוגדר רק כ’עובד’ (בהגדרת הפרופיל), לא יכול לראות את פעילות המנהל. המנהל, על ידי הגדרת העובד המסוים ככפיף שלו, יוכל לראות את כל הפעילויות של כל כפיפיו.
תהליכים / משימות
בחוצץ זה תוכלו לראות את כל המשימות הפתוחות והסגורות של אותו עובד וכן גם תהליכים. תוכלו לפתוח משימה לעבוד ולהתעדכן בדיווח שעות. למעבר למדריך בנושא תהליכים ומשימות לחצו כאן >>
פגישות –
אילו פגישות להוסיף לאיש קשר זה (בעת הזנתו למערכת עוד אין לי פגישות עבודה עם רצף היסטורי לתיעוד, בעתיד לכשתכנס לכרטיס איש הקשר תוכל לראות כאן תיעוד של הפגישות) למעבר למדריך בנושא יצירת פגישות לחצו כאן >>
דואר אלקטרוני –
אילו תבניות דואר אלקטרוני – קמפיינים של דוא”ל שלח עובד זה למעבר למדריך בנושא יצירת קמפיינים לחצו כאן >>
SMS –
תבניות משלוח מהמספר של העובד שהוזן למערכת ולמי שלח ומתי. למעבר למדריך בנושא יצירת תבניות SMS לחצו כאן >>
כספים –
כאן תוכלו לנהל את כל הצעות המחיר, חשבוניות המס, קבלות ועוד. בנוסף, תוכלו לשלוח ללקוח קישור לתשלום (מותנה בחיבור למסוף כספים).
** כרטיסיית כספים תופיע רק למי שמשתמש במודול “כספים”.
מידע נוסף והערות
כאן תכלו להוסיף הערות כלליות ולצרף קבצים ולציין פרטים חשובים.
פרופילים בכרטיס עובד
הוספת פרופילים לעובד מאפשר לך להגדיר את סוג העבודה או תפקיד של אותו עובד – למשל מנהל טכני, או איש מכירות. באופן זה תדע המערכת להעביר משימות חדשות שנקבעו לטיפול על פי פרופילים. כל סוגי הפרופילים השונים, מוזנים מראש במערכת הניהול, וכאן הם ניתנים לבחירתך. למעבר למדריך בנושא יצירת פרופילים לחצו כאן >>
<< הוספת עובד חדש למערכת Frontask CRM מדריך – 2 הגדרות מתקדמות בכרטיס עובד >>